PLATA, LIVRARE, RETUR SAU INLOCUIRE

Modalitati de plata:
– ramburs (plata la curier)
– virament bancar

In cazul in care ati optat pentru plata prin virament bancar, kappakaffe.ro se obliga sa livreze produsele comandate dupa data la care s-a efectuat creditarea contului nostru bancar cu pretul produselor. In cazul neindeplinirii acestei obligatii in termen de 3 zile lucratoare, kappakaffe.ro va anula comanda efectuata de consumator, iar eventuala creditare a contului survenita dupa aceasta perioada, se va returna in maxim 3 zile lucratoare in contul bancar din care aceasta a fost ordonat. Exceptie de la aceaasta situatie este situatia in care consumatorul solicita kappakaffe.ro un acord de prelungire a termenului de livrare, acord ce va fi comunicat prin e-mail.

Livrarea produselor
Termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online kappakaffe.ro este de maxim 5 zile lucratoare din momentul confirmarii a comenzii. Toate produsele noastre sunt livrare pe teritoriul României prin curier rapid.
Livrarea pe teritoriul României este GRATUITĂ pentru comenzi mai mari de 150 de lei (TVA inclus).
ATENTIE! Sub aceasta valoare, in costul coletului se va include si taxa de livrare. Costul livrării standard în țară este de xx lei si este valabil doar pentru localitățile aflate în zona de livrare curier, deservite fără a taxa suplimentar km exteriori parcurși. In aceasta situatie se va achita diferenta de km parcursi firmei de curierat rapid.

Politica de retur:
In conformitate cu Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, ambalaje deteriorate, etc.

Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.

Conditii inlocuire:
Pentru situatia in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, va rugam sa ne contactati imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de kappakaffe.ro;
Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de kappakaffe.ro.
Pentru produse care sunt deteriorate si observati acest lucru in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de kappakaffe.ro.

Inainte de a demara procesul de returnare, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul: 004(0)771 786 458 sau pe un email la adresa: contact@kappakaffe.ro.